onsdag 23 februari 2011

Astrött

Hej, bloggen!

Ni hade nog förvånats över hur trött jag är just nu. Efter att ha hållit igång hela dagen så är jag nu jättetrött. Efter föreläsningen på eftermiddagen fick jag för mig att jag skulle åka och handla, vilket inte var min smartaste idé jag kommit på idag. Jag visste att det var en del på handlelistan men inte att det skulle bli så tungt. Två liter yoghurt plus två liter mjölk, dock lättmjölk >_<, och en paket frusen kyckling blir ganska tungt. Sen hade dem ju självklart billiga bakpotatisar så det skulle jag ju tvunget också ha. Det positiva är dock att jag slipper nog handla förrän senare i veckan, typ på lördag, eftersom kylen nu är ganska fullproppad med grejer.

Jag vet att jag inte bjudit på någon bild idag men det har varit ganska torrt på bildfronten, inget intressant att visa er. Men i morgon så ska jag vara hemma hela dagen och plugga så då får jag nog tid att slänga upp ett par inlägg med lite bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar