söndag 27 februari 2011

Hitta badplats till sommaren, check!

Hej igen!

Jag glömde tidigare berätta om något toppenbra jag hittade i veckan. Under hela tiden som jag bott i Göteborg så har jag haft ett litet problem, var finns något vatten att bada i till sommaren? Jag har frågat klasskamrater och jag har aldrig fått något vettigt svar. Som tur så finns det en sjö inte så långt från där jag bor. Jag hade planer på att åka dit idag men jag kom aldrig ur pyjamasen och dessutom så behövde jag läsa inför skolan i morgon. Istället så åkte min sambo och hans arbetskamrat dit istället. Han berättade att sjön såg ganska bra ut, klippor (tack god gud för det, hatar sand!) men att den var frusen just nu.

Hittade ett klipp på youtube där någon har filmat sjön under hösten förra året. Riktigt snyggt filmat framförallt. Ska lägga upp egna bilder när jag åker dit nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar