söndag 20 mars 2011

Apolagize

Hej!

Uppdatering på bloggen har varit något låg eftersom jag har haft en massa att göra med skolan. Jag har haft tenta och sen gjort ytterligare arbete till skolan. Jag lovar att uppdateringen ska bli bättre. Redan idag kommer jag antagligen att slänga upp ganska många inlägg för att kompensera för alla inlägg jag har missat dem senaste dagarna/veckan då jag har haft en massa skolgrejer.

The update on the blog has been somewhat low since I've had a lot to do with school. I've had exam and after exam done other school stuff. I promise that the updates will become better. Already today I will probably though up a lot of entries to comepnsate for all the entries I've missed the lastest days/week when I've had a lot of school stuff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar