söndag 20 mars 2011

Tea timer

Jag fick ett mejl från min mamma med ämnet Senaste nytt! Det var bland annat med en massa bilder på roliga uppfinningar, både praktiska och roliga. Jag fastnade speciellt för uppfinningen nedan, en riktigt rolig uppfinning. Jag undrar dock vad den har för namn.

Eftersom te är en av mina favoritdrycker så tycker jag att den hade passat mig extra bra. Glömmer alltid bort hur länge tepåsen har legat i. Ligger den i för länge så bildas det farliga syror som inte är så bra för magen.

I got a mail from my mum with the subject Lastest News! It contained loads of pictures of fun inventions, both practical and fun. I fell especially in love with the invention below, a really funny incention. I wonder thought what the name of the thing is.

Since tea is one of my favorite beverage I think this is something that fits me extra good. I always forget how long the tea bad has been in the water. If it is in the water for too long nasty acids forms and it's is no good for the stomach.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar