onsdag 2 mars 2011

Queen of the damned

Hej bloggen!

Jag vet att det inte blivit så mycket bloggande under dagens gång. Detta eftersom jag har haft en lång och något tråkig föreläsning på förmiddagen och sen fikat med en väninna efter skolan.

Innan jag begraver alla mina sinnen i biologiboken så vill jag tipsa om en film som jag såg igår, Queen of the Damned. Det är uppföljaren till Interview with the Vampire med Brad Pitt och Tom Cruise. Uppföljaren har dock inte samma skådespelare, vilket var en aning störigt i början men sen visade sig att den nya skådespelaren som spelar Lestat var mycket bättre än Tom Cruise i den rollen.

Om man gillar vampyrfilmer så är det faktiskt en film värd att se. Det är dessutom en modern historia så det utspelar sig in för flera hundra år sedan och inte i framtiden i heller.

Marguerite Moreau and Stuart Townsend in Warner Brothers' Queen of The Damned

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar