onsdag 23 mars 2011

Ben and Jerry's

I helgen kommer min syster och hennes kompis upp till Göteborg och det finns bara en sak dem älskar som bara den, Ben and Jerry's cookie dough. Jag har smakat den en gång men då var den inte så god. Min syster fick ett litet tips på var hon kan köpa Ben and Jerry's för en ganska skaplig summa.

Jag funderar på att köpa två hinkar till mig och min sambo med. Funderar på att smaka den nyaste smaken Nordic Water Peace. Ska nog testa Chocolate Fudge Brownie. Är så himla svag för choklad och brownies.

 

This weekend my sister and her friend are coming to Gothenburg and there is one thing that they love like nothing else, Ben and Jerry's cookie dough. I've tasted it once but it was not so good. My sister got a little tip where she could buy Ben and Jerry's for a pretty ok amount of money.

I've been thinking about buying two buckets for me and my boyfriend too. Especially thinking of buying the newest flavour Nordic Water Peace. I think I'm going to try Chocolate Fudge Brownie as well. I'm so weak for chocolate and brownies.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar